بنیاد روشنگری در مورد خطرات گروهک های تروریستی کورد برای جمهوری اسلامی ایران

مرکز رصد و پیگیری حرام زاده های PKK - PJAK - PYD - YPG - کومله - دمکرات و...

بنیاد روشنگری در مورد خطرات گروهک های تروریستی کورد برای جمهوری اسلامی ایران

مرکز رصد و پیگیری حرام زاده های PKK - PJAK - PYD - YPG - کومله - دمکرات و...

هدف ما نابودی تروریست های کورد با هر نامی بخصوص تروریست های سازمان یافته pkk و نیروی تروریستی پژاک و نیروهای مدافع خلق ضد جمهوری اسلامی در سوریه و خط مقاومت

بایگانی

خونریزی قتل و کشتار و ناامن کردن مناطقی از کشور عزیزمون ایران از افتخارات جانیان و تروریستهای پژاک پ ک ک محسوب می گردد . این فرقه تروریستی با به بازی گرفتن احساسات و هیجانات نوجوانان و جوانان ساده لوح کُرد روستایی و مسلح کردن این جوانان و صدور کارتهایی بعنوان کارت عضویت در مسیر اهداف جدایی طلبی ، فرقه ای ، تروریستی قدم بر می دارد .
عکسی را که مشاهد می نماید نمونه ای از کارت عضویت شاخه ی نظامی پ ک ک موسوم به ه پ گ است که به شیوه قصد ترغیب جوانان کُرد را دارند.



این گروه به صورت بسیار آشکار از چند سال گذشته به آموزش نظامى دختران و پسران در ناحیه شمالغرب کشورمون دست زده و آنان را به انجام اعمال تروریستى علیه هموطنانمون کشانده است.

عملیاتهاى بمب‌گذارى و کشتن نظامیان و غیرنظامیان، کاملاً بدون هیچ توضیحی بیانگر تروریست بودن گروهک پژاک بوده و فهرست اقدامات تروریستی این سازمان، ساختار نظامى و اساسنامه تجزیه‌طلبانه آن نیز هیچ تردیدى در این خصوص باقی نمى‌گذارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی