بنیاد روشنگری در مورد خطرات گروهک های تروریستی کورد برای جمهوری اسلامی ایران

مرکز رصد و پیگیری حرام زاده های PKK - PJAK - PYD - YPG - کومله - دمکرات و...

بنیاد روشنگری در مورد خطرات گروهک های تروریستی کورد برای جمهوری اسلامی ایران

مرکز رصد و پیگیری حرام زاده های PKK - PJAK - PYD - YPG - کومله - دمکرات و...

هدف ما نابودی تروریست های کورد با هر نامی بخصوص تروریست های سازمان یافته pkk و نیروی تروریستی پژاک و نیروهای مدافع خلق ضد جمهوری اسلامی در سوریه و خط مقاومت

بایگانی
دختران زیبا رو و کم سن وسال در گروهک های تروریستی زمینه ساز فساد و فحشا در گروهک بوده ، و شعارهای همچون فمنیسم  ، دختران و زنان فریب خورده را به بردگان جنسی تبدیل کرده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :وجود دختران زیبارو و کم سن و سال در داخل فرقه های تروریستی ،گروهک ها را تبدیل به فحشا خانه کرده است. فرقه های تروریستی بویژه گروهک های کردستیز پ ک ک و پژاک در مانیفسم خود که برگرفته از عقاید و ایدئولوژی پوچ و منسوخ اوجالان می باشد ، جایگاه خاصی را برای زنان و دختران تعریف کرده اند.






استراتژی فرقه های تروریستی در خصوص زنان کُرد ، ارائه و بیان نظراتی سفسطانه مبنی بر عدم جایگاه زنان در نظام اجتماعی می باشد ، و با تبین و بکارگیری برخی از کلمات و عبارتهای ضد بشری و برانگیختن احساسات زنان به اهداف سازمانی خود تدوام می بخشند.
فرقه های فساد و فحشای پ ک ک و پژاک بر این باورند که زنان کُرد بایستی از فمنیسم برخوردار بوده و کردها به فمنیسم نیاز اساسی دارند، بنابراین با ارائه ی نظراتی منسوخ از فرهنگی نوین  سخن می گویند که می تواند زنان را از اسارت و در بند بودن مرد سالاری رها سازد. فمنیست زنان پ ک ک و پژاک بر این پایه استوار است که ما همراه با مبارزه ملی، علیه زن ستیزی و سکسیم رایج در فرهنگمان نیز مبارزه می ‌کنیم. بنابراین تا زمانی که زنان ما اجباراً در حوزه های خانگی محبوس شده اند نمی ‌توانیم به سمت یک فرهنگ آزاد پیش برویم، پس باید تلاش ‌کنیم.
پ ک ک و پژاک معتقد است ،مردسالاری توسط مردان کُرد و  زنان بوجود می آید. این [ مرد سالاری] بوسیله هر یک از اعضای خانواده در فرهنگ مردم کُرد نهادینه شده است. بنابراین با تهیه منشوری بنام فمنیسم کُرد تلاش می کنند بنیان خانواده و نظام اجتماعی را به انتقاد گرفته و مدعی می شوند که ، نیاز به یک تلاش آگاهانه فراوان است تا نسبت به این بیکفایتی و سواستفاده ای که به دنبال آن می آید مطلع شویم.
ایدئولوژی و مکتب کمونیستی پ ک ک و پژاک برای فریب دادن زنان و دختران ،فرهنگ ناب و تاریخی مردم کُرد را به زیر سوال برده و زنان را به مبارزه با فرهنگ اصیل کُردی دعوت می نماید.
پ ک ک و پژاک خانواده را نسلی تباه شده و محیط خانواده را فاحشه خانه کوچک معرفی می کند و زنان و دختران خانواده را بردگانی می داند که در محیط مرد سالاری و یا پدر سالاری زندگی کرده و هیچ نوع آزادی و اختیار ندارند. دلایل متعددی مبنی بر اینکه پ ک ک و پژاک خانواده های اصیل کُردی را خانواده های مرد سالاری و یا پدر سالاری می داند وجود دارد.اما حفظ بنیان خانواده توسط مردان و تامین امنیت دختران و زنان در نظام اجتماعی از مهمترین عواملی است که در خانواده های اصیل و با فرهنگ کُردی به چشم می خورد، و گروهک های تروریستی از این غیرت و شرف مردان کُرد سوءاستفاده کرده و مرد سالاری می نامند و بدینوسیله احساسات دختران و زنان را برمی انگیزد.
اکنون آزادی زنان و فرهنگ فمنیسم زنان ، گروهک های تروریستی را تبدیل به فحشا خانه کرده است . اسناد بسیاری مبنی بر بی بند و باری و فساد اخلاقی در گروه های تروریستی وجود دارد. حضور دختران زیبا رو و کم سن و سال در میان پسران نوجوان و جوان و عدم هیچ گونه قوانین خاص در روابط و مقید نبودن به ارزشهای انسانی گروهک ها را به فاحشه خانه تبدیل کرده است .








نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی